Ūdens testēšanas tabletes DPD 1, fotometram, hlora un broma satura noteikšanai, 10 tabletes
Apraksts
Testa tabletes hlora un broma noteikšanai ūdenī. 1 lietošanas instrukcija satur 10 tabletes.
Lai ar fotometru izmērītu hlora un broma saturu baseina ūdenī.
DPD ir dietil-p-fenilēndiamīna (dimetil-p-fenilēndiamīna) saīsinājums un ir p-fenilēndiamīna atvasinājums. DPD tabletes reaģē ar baseina ūdeni, kas satur hloru vai bromu, padarot ūdens paraugu dažādos sarkanā toņos. Jo augstāka ir hlora vai broma koncentrācija, jo piesātinātāka ir sarkanā krāsa. DPD aizstāja ortotoluidīnu, jo pēdējais tika atzīts par kancerogēnu.
DPD Nr. 1 tablete tiek izmantota hlora vai broma, hipohlorītu vai hipobromītu daudzuma mērīšanai.
Ieguvumi
- Ilgs glabāšanas laiks salīdzinājumā ar šķidrajiem reaģentiem;
- Ērts un uzticams iepakojums;
- Lietošanas ērtums;
- DPD nav kancerogēns;
Brīdinājums
DPD Nr. 1 fotometra tablete ar melnu tekstu uz blistera ir paredzēta lietošanai tikai ar elektronisko fotometru vai elektronisko fotometru 287300 — ūdens testeri un nav paredzēta lietošanai vizuālās noteikšanas testeros.
Testeriem ar vizuālu regulēšanu (pēc krāsu skalas) izmantojiet DPD Nr. 1 Rapid ūdens testeri un Phenol Red Rapid tabletes ar zaļu tekstu uz blistera.
Pieteikums
Brīvā hlora un pH vērtības jāpārbauda vismaz reizi nedēļā.
Hlora un pH mērīšanas ar fotometru vispārīgā darbību secība saskaņā ar fotometra instrukcijām:
- Ieslēdziet instrumentu, piepildiet parauga trauku no 0,5 m attāluma un 5 līdz 10 cm dziļuma un atiestatiet rādījumus uz nulli.
- Piepildiet testa trauku ar ūdeni līdz atzīmei. Ūdens jāņem pusmetra attālumā no baseina malas no 5-10 cm dziļuma.
- Izvēlieties vēlamo mērīšanas režīmu (hlors, pH utt.), pēc tam ievietojiet DPD nr. 1 tableti fotometrā tieši no iepakojuma, nepieskaroties tai ar rokām, pēc tam sasmalciniet tableti un pilnībā izšķīdiniet.
- Pagaidiet, līdz analīze ir pabeigta (gaidīšanas laiks var atšķirties atkarībā no testa veida).
- Lai uzzinātu indikatoru vērtības, vizuāli salīdziniet šķidruma krāsu ar krāsu skalu.
Ja hlora līmenis ir mazāks par 0,3, baseinā jāpievieno hlors, lai pārliecinātos, ka līmenis nepārsniedz 0,6.
Ja pH ir lielāks par 7,4, pievienojiet mīnus pH, un, ja pH ir mazāks par 7,0, pievienojiet pozitīvu plus.
Drošības ieteikumi
- Nekad nelietojiet DPD Nr. 1 tableti iekšķīgi;
- Sargāt no bērniem;
- Ievietojot tabletes testerī, nepieskarieties tām ar pirkstiem — tabletes jāievieto tieši no blistera;
Uzglabāšanas ieteikumi
Tabletes jāuzglabā vēsā, sausā vietā oriģinālajā ražotāja iepakojumā, prom no skābēm un sārmiem, lai novērstu iepakojuma bojājumus. Sargāt no aukstuma, karstuma un saules gaismas.
Derīguma termiņš - 10 gadi no ražošanas datuma.
Uzmanību!
Lietotājiem ir jāpiemēro uz etiķetes un drošības datu lapas norādītie darba drošības un atkritumu apsaimniekošanas pasākumi.
Technical specification
- Ražotājvalsts Vācija
- Svars 0.1
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.